פתיחת סתימות ביוב

פתיחה של סתימות בביוב זהו אחד מהשירותים החשובים ביותר הניתנים על ידנו בחברת "אבי שירותי ביובית", כאשר השירות שאנו מספקים ניתן לכל תושבי הצפון – כל העת אנו מקפידים על מתן שירות מקצועי ואמין תחת לוח זמנים מהיר וקפדני כיאה לרמה הגבוהה אותה אנו משתדלים להפגין כלפי הלקוחות שלנו. שירותי אינסטלציה בקריות זה אנחנו.

סתימה בביוב היא דבר שכיח למדיי והיא יכולה להיגרם כתוצאה ממספר סיבות. בין הסיבות השכיחות ביותר תוכלו למצוא השלכה של פסולת שאינה מתכלה וגורמת לסתימה, ובנוסף התיישנות או פגימות של הצנרת גם היא יכולה להיות סיבה לסתימה של הביוב. פתיחת סתימות ביוב חייבות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המגיעים עם המכשור והכלים המתאימים, אנו בחברת "אבי שירותי ביובית" מספקים כבר עשרות שנים שירות של פתיחת סתימות ביוב – אנו נגיע אליכם במהירות האפשרית עם המכשור המתאים וביובית ונפתח את הסתימה תוך זמן קצר.

פתיחת סתימות ביוב – מהן הדרכים לביצוע הפעולה?

קיימות מספר שיטות שבאמצעותן אפשר לבצע פתיחת סתימות ביוב ביעילות ובמהירות, כיום הדרך הפופולארית והמהירה ביותר היא פתיחת הסתימה על ידי לחץ מים בעוצמה. לעיתים הבעיה תיפתר מיד עם שחרור הסתימה, אך לעיתים הבעיה היא עמוקה הרבה יותר ממה שנדמה לכם – דבר שחייב תיקון או סידור של תקלות נוספות שהן אלה שכנראה גרמו לסתימה במערכת הביוב.
שיטה נוספת של פתיחת סתימות ביוב היא על ידי שאיבת הפסולת וניקוי יסודי של מערכת הביוב. אם הינכם או שכניכם זורקים פסולת שאיננה מתכלה ועשויה לגרום לחסימה של מערכת הביוב רק ביובית ואנשי מקצוע מנוסים יוכלו לפתוח את הסתימה ולתקן את מערכת הביוב שלכם.

פתיחת סתימות ביוב – האם אפשר לבד?

פתיחת סתימות ביוב זאת פעולה שעל פניו מצטיירת כמו פעולה פשוטה שכל אחד יכול לבצע, נכון בחלק מהמקרים כאשר הסתימה איננה חמורה גם אדם שאין לו ידע מקצועי יכול לבצע את הפעולה ולפתוח את הסתימה. אך פתיחת סתימות ביוב זה לא משחק ילדים, וחשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע בכדי שיפתחו עבורכם את מערכת הביוב. אנו בחברת "אבי שירותי ביובית" נשמח לספק לכם תושבי הצפון את המקצועיות והמיומנות שרכשנו עם השנים בתחום הביוב.