שאיבת בורות שומן

עבור רוב האנשים אין הבדל בין בורות ביוב ובין בורות שומן, אך אנשי מקצוע ואנשי שמבינים דבר או שתיים בתחום הביוב מבינים את ההבדל. בורות שומן הם בורות ניקוז אשר דומים מאוד לבורות ביוב רק שבהם תמצאו פסולת שומנית אשר מופרדת מהפסולת הרגילה. אתם בטח שואלים את עצמכם מי צריך בורות שומן? בורות שומן מותקנים בעיקר אצל מסעדות ועסקים גדולים, המקומות האלה לרוב יזדקקו גם בין היתר לשירות של שאיבת בורות שומן. שאיבת בורות שומן מקצועית עושים רק אצל אנשי מקצוע בתחום הביוב, אנו בחברת אבי שירותי ביובית נספק לכם ביחד עם עוד עשרות עסקים אחרים באזור הצפון את השירות המושלם ורמת מקצועיות שלא הכרתם.

שאיבת בורות שומן – כל כמה זמן?

אתם בטח לא רוצים השומן יעלה על גדותיו, בטח אם מדובר בעסק בתחום המזון שכל סיטואציה שכזאת יכולה להביא לבעיה רצינית עם הלקוחות. לרוב שאיבת בורות שומן מתבצעת אחת לשנה, כל זאת על מנת להבטיח כי אין חסימה בבור עצמו ושכל הפסולות השומנית תוכל לזרום היישר אל הבור ללא בעיות שיכולות לגרום לכם לכאב ראש רב.
אנו בחברת "אבי שירותי ביובית" נספק לכם שירות של שאיבת בורות שומן אחת לכמה זמן, אתם אלה שקובעים את תכיפות השאיבות – ואם אתם נתקלים במצב שבו אתם צריכים שאיבה באופן דחוף, אנו נעמוד לרשותכם ונגיע אליכם במהירות האפשרית.
אל תגידו שלא ידעתם! פסולת שומנית יכולה לעשות זה לא מעט צרות אם לא מטפלים בה בצורה ראויה. אצלנו תקבלו את השירות המקצועי והאמין ביותר, אנו מספקים כבר שנים רבות שירות של שאיבת בורות שומן לתושבי הצפון.